Szerző: Zsuzsa | szept 8, 2021 | Egyéb, esettanulmány, Ügyfélkapu
Ügyfélkapu kihívás Adótanácsadó segítségévelVége a szabadságoknak, elkezdődött az iskola, és remélhetőleg most már valamennyire visszatérünk a rendes kerékvágásba. Persze, visszatérünk, de azért azzal is legyünk tisztába, hogy bármikor megint lehetnek elzárások,...
Szerző: Zsuzsa | júl 6, 2021 | Adóeljárás, KATA, Ügyfélkapu
Szemfüles kollégák, és akik sűrűn nézik a NAV honlapját, felhívták a figyelmemet tegnap, hogy a 2117-es Átvezetési és kiutalási kérelem nyomtatvány is felkerült az ONYA (Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás) felületére. Ma reggel megnéztem, leírom, hol található meg,...
Szerző: Zsuzsa | júl 5, 2021 | Adóeljárás, KATA, Ügyfélkapu
Kérd, és megadatik! 🙂 Mindenki legnagyobb örömére újabb fejlesztés található az ONYA (Online nyomtatványkitöltő Alkalmazás) felületén! Nem kell az ANYK keretprogramon keresztül elkészíteni az automatikus részletfizetés nyomtatványt, július első napjaitól már az ONYA-n...
Szerző: Zsuzsa | jún 21, 2021 | Oktatás, KATA, Ügyfélkapu
Az elmúlt héten közösen készítettünk videó beszélgetést Lukáts Andival, az AVA – Aktív Virtuális Asszisztens brand megálmodójával az adózásról általában, illetve, hogy mire kell figyelni vállalkozás indításánál. Beszélgettünk általánosságban arról, hogy milyen...
Szerző: Zsuzsa | ápr 19, 2021 | Egyéb, Adóeljárás, Ügyfélkapu
Amikor adatlapokat kell benyújtanunk a NAV felé, akkor sokszor az ügyintézők csak a számát mondják, és az ügyfél csak néz, hogy rendben, de most mit csináljak? Ez a téma azért jutott most eszembe, mert visszanéztem régebbi, tavalyi cikkeimet, és ott írtam én is az...
Szerző: Zsuzsa | jan 27, 2021 | Adóeljárás, Egyéb, Ügyfélkapu
A hivatalok a sima e-mailekre csak általánosságban válaszolnak többnyire, ha konkrét ügyet szeretnénk intézni, akkor ügyfélkapus felhasználónévvel, jelszóval kell rendelkeznünk, és a hivatalok rögtön megnyílnak előttünk elektronikusan is! 🙂 Megint arról van szó, hogy...