2025. január 16-tól az Ügyfélkapu+ rendszer új szabálya szerint kétfaktoros belépéssel tudsz belépni, és elektronikus ügyeket intézni a régi ügyfélkapu helyett.

Ha még nem regisztráltál, akkor még most is megteheted. A régi ügyfélkapun ügyet ugyan már nem intézhetsz, de az ügyfélkapu+-ra regisztrálhatsz.

Ügyfélkapu belépés

Hogyan regisztrálj január 16-a után?

  1. Ha telefonon akarod telepíteni az authentikátort, akkor töltsd le a telefonos Play áruházból.
  2. Lépj be az Ügyfélkapu fiókodba az http://ugyfelkapu.gov.hu/ . Ha még nincs, először azt kell létrehoznod a legközelebbi kormányablaknál vagy online az eSzemélyi használatával.
  3. Add meg az ügyfélkapus felhasználónevedet, jelszavadat.
  4. Válaszd az „Ügyfélkapu+ aktiválása” opciót a menüben.
  5. Fotózd le a QR kódot, mentsd el, illetve az alatta lévő 16 karakteres jelsorozattal tedd ugyanezt.
  6. Olvasd be a QR kódot!
  7. Hajtsd végre a kétfaktoros hitelesítést – ez történhet SMS-ben, e-mailben vagy egy kompatibilis alkalmazás segítségével.
  8. Erősítsd meg a regisztrációt. A rendszer automatikusan ellenőrzi a megadott adatokat, és visszaigazolást küld.

Mire figyelj?

  • Megbízható kapcsolattartási adatok: Győződj meg arról, hogy az e-mail címed és telefonszámod naprakész, mert a rendszer ezen keresztül kommunikál veled.
  • Biztonságos belépés: Az Ügyfélkapu+ fokozott biztonsági protokollokat alkalmaz, ezért javasolt erős, egyedi jelszót használni.
  • Személyes ügyintézés lehetősége: Ha elakadnál a regisztráció során, személyesen is kérhetsz segítséget bármely kormányablaknál.

Mik az előnyei?

  • Hozzáférhetsz az Európai Egységes Digitális Kapu szolgáltatásaihoz.
  • Gyorsabb ügyintézés az integrált rendszereknek köszönhetően.
  • Biztonságosabb online tranzakciók.

 

Egyéni vállalkozóként kötelező az elektronikus ügyintézéshez az ügyfélkapu+ vagy DÁP alkalmazása!

Ha van hivatalos meghatalmazása a könyvelődnek a te képviseletedre, akkor sok mindent meg tud csinálni a meghatalmazásával, viszont vannak olyan területek, mint pl.: a vállalkozás szüneteltetés, megszüntetés, tevékenység felvétele, törlése, ahol a meghatalmazásunk nem elég.

Ezért ne húzd az időt, legyél túl minél hamarabb a regisztráción!

Magánszemélyként is sok mindenre használhatod az ügyfélkapudat, ha nincs hozzáférésed, akkor elektronikusan nem tudsz ügyet intézni, személyesen be kell menni adott hivatalba, egészségügyi iratok, ügyintézés esetén a rendelőbe, kórházba.

Ha lépésről lépésre követed a fenti útmutatót, percek alatt aktiválhatod az Ügyfélkapu+ szolgáltatást, amely új lehetőségeket nyit meg az online ügyintézés terén.

Szeretnék segíteni, utat mutatni Neked is, hogy ha van valami jó vállalkozási ötleted, akkor ne félj megvalósítani!

Van ötleted? Valósítsd meg!

Anyasági ellátásban részesülsz, szeretnéd kipróbálni milyen vállalkozni? Valósítsd meg!

 

KONZULTÁCIÓ

Ha segítségre van szükséged, engem is kereshetsz, konzultációt a gombra kattintva tudsz megrendelni, 20 vagy 45 perces konzultációkat illetve biankós időpontot jelölhetsz meg!

A rendelés után tudsz időpontot foglalni (hétfő, szerda, péntek, és 2 hetente szombat délelőtt).

Adótanácsadó, okleveles adószakértő…

Törvényi változások, adó optimalizálás...

Mivel foglalkozik az adótanácsadó?

Az adótanácsadó is követi a törvényi változásokat, az ügyintézések módosulását, tud tanácsot adni, az adó optimalizálás sem áll messze tőlünk, és még nagyon sok mindenben tudunk segíteni. 😉