“Csak egy kérdésem van…”

Villám kérdések, villám válaszok

Ugye neked is ismerős ez a kérdés? Ez a mondat számtalanszor elhangzott ügyfélszolgálati munkám során sőt, most is, mikor már vállalkozóként segítem az adózó ügyfeleket. Az is biztos, hogy ez az egy kérdés több kérdést is vonz még, tehát általában nem egy perc a válasz, de nem is biztos, hogy kell egy egész óra.

Felmerült a kérdés bennem, hogy ha egy rövidet kérdez az ügyfél, és én gyorsan válaszolok, igénybevenné-e a szolgáltatásomat óradíjért? A választ megadtam magamnak. Nem, nem fogja.

Azt is tudom, hogy sokan fizetnének a gyors válaszért, de mindenki pénzből él – az ügyfél is, én is. Ezért összeállítottam egy ügyfélbarát csomagot, melyben mindenki megtalálhatja a neki megfelelőt.

Az alábbi villám kérdések szoktak felmerülni villám válaszra várva:

?

Melyik nyomtatványon kell intézni az adott ügyet?

IGAZOL nyomtatvány kitöltése.

Egészségügyi szolgáltatási díjjal kapcsolatos gyors kérdés-válasz.

Adófolyószámla hol található, hogyan kell értelmezni?

KATA-s vállalkozásokat érintő várható változások.

Részletfizetést szeretne, mi a menete?

Családi adó- és járulék kedvezménnyel kapcsolatos kérdés (nem bevallás készítése, csak tanácsadás).

Személyi kedvezmény, azaz súlyos fogyatékosság kérdése (nem bevallás készítése).

Adókedvezmények,  egyebek…

A csomag NEM tartalmazza

            !

A bevallás készítést.

A vállalkozás indítás kérdés-körét.

Ezzel a szolgáltatásommal azt vállalom, hogy akár írásban, akár személyes beszélgetés során a TE konkrét problémádra igyekszem szakszerűen, nagyon gyorsan válaszolni.

Zsoldos Zsuzsa okleveles adószakértő, adótanácsadó.

Adótanácsadó – Nyilvántartási szám: 2116225

Okleveles adószakértő – Nyilvántartási szám: 4108526

Rólam röviden:

  • 2011. közgazdászgazdasági szak, pénzügyi szakirány  Károly Róbert Főiskola
  • 2013. mérlegképes könyvelő
  • Adótanácsadó, adószakértő NAV – a Nemzeti Adó- és Vámhivatal ügyfélszolgálatán dolgoztam 2020. április végéig.

Nagyon sokat segít az ügyfélkapu használatában, olyan “trükköket ” is megmutat, amire eszembe sem jutna az ügyfélkapu használata. pl. e-papir Köszi!

Bné Éva

Zsuzsát nyugodt szívvel ajánlom!

K. Andrea

Kérlek, hogy töltsd ki megfelelően a megrendelő űrlapot!

A 2007. évi CXXVII törvény 175. § (2) bekezdés b) pontjában foglaltak figyelembevételével tudomásul veszed, hogy ZséZsé Adótanoda Kft által kibocsátott elektornikus számlát .pdf formátumban a megadott email címedre kapod meg a díj kiegyenlítése után.

Fizetési feltételek: A díj fizetése bankártyás fizetéssel vagy átutalással történik.

A fizetési határidő átutalás esetében 3 nap. Ha ezt követően a fizetés nem történik meg, akkor a megrendelésed törlésre kerül.

A díj beérkezése után pontos információt kapsz emailben a választott szolgálatásról!

Az e-mailben, messengeren, skype-on üzenetben érkezett üzenetekre lehetőség szerint 48 órán belül válaszolok, a szolgáltatás ellenértékét egyeztetés illetve díjbekérő megküldése után kérem kiegyenlíteni!

 

Minden esetben kérem, foglalj időpontot ITT >>>